تجهیزات ثابت آزمایشگاه

تجهیزات ثابت آزمایشگاه در تمامی لابراتوار ها ضروری هستند.

همانطور که می دانید آرمان سکو ارائه دهنده برترین انواع تجهیزات ثابت آزمایشگاه می باشد. این مجموعه علاوه بر این سایر لوازم مربوط به راه اندازی آزمایشگاه را نیز با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

اکثر آزمایشگاه ها، چه جدید و چه قدیمی، برای تکمیل آزمایشات روزمره، به روزرسانی ابزارهای موجود و نگهداری یک آزمایشگاه با عملکرد مناسب، به تجهیزات آزمایشگاهی عمومی نیاز دارند. ما هزاران مورد را برای مقایسه از جمله دستگاه اندازه گیری، دماسنج، خشک کن، pH متر و ظروف شیشه ای ذکر کرده ایم.

تجهیزات ثابت آزمایشگاهی

مشخصات تجهیزات ثابت آزمایشگاهی

به عنوان مثال می توانید هزینه، سرعت، شرکت تأمین کننده و ظرفیت سرعت را بین ابزارهای مخصوصی مقایسه کنید.

پیپت ها از فرمت های یکپارچه و دستی در برابر عملکرد الکترونیکی و ظرفیت های مختلف حجم بارگیری متغیر هستند.

با مرور لیست پیپت ها می توانید مدل مناسبی را انتخاب کنید.

از هر تجهیزات آزمایشگاهی که برای به روزرسانی یا ذخیره سازی مجدد آزمایشگاه خود نیاز دارید، انتخاب گسترده ای برای ارزیابی در اینجا موجود است.

برخی از این تجهیزات شامل:

نیتروژن مایع منجمد شده در این موارد استفاده می شود: سیستم های برودتی و dewars های Thermo Fisher و Worthington برای ذخیره طولانی مدت نمونه خون، بیماری های عفونی و کشت سلول.

دستگاه های شستشوی اتوماتیک: اتوکلاوها و واشرهای آزمایشگاهی مایعات، رسانه ها، ابزارها و ظروف شیشه ای را ضد عفونی می کنند.

تبخیر کننده ها: اواپراتورها و کنسانتره های IKA و Labconco به طور کارآمد روند تبخیر را برای تولید با بازده بالا از مواد تقطیر از طیف وسیعی از حلال ها تسریع می کنند.

آسیاب: کارخانه های آزمایشگاهی Benchtop از IKA برای سنگ زنی، برش و همگن سازی مواد سخت، شکننده، الیافی یا نرم از این دستگاه ها استفاده می کنند.

برای همه آزمایش های شیمی خانه از ظروف شیشه ای، درپوش، پایه مخصوص حلقه، صفحات داغ و سایر تجهیزات آزمایشگاه شیمی با کیفیت بالا استفاده کنید!

تجهیزات آزمایشگاهی مناسب، آزمایش های شیمی را آسان و سرگرم کننده می کند.

ما تمام تجهیزات ضروری آزمایشگاه را در اختیار شما قرار می دهیم.

راه اندازی آزمایشگاه شیمی و یافتن تجهیزات آزمایشگاهی مناسب با بودجه می تواند دشوار باشد  در حقیقت، این یکی از دلایل شروع تجهیزات ثابت آزمایشگاهی است.

برای تجهیزات آزمایشگاهی شیمی با قیمت مناسب و با کیفیت بالا می توانید از محصولات آرمان سکو استفاده کنید.

فروشگاه استندهای حلقه ای، بورت ها، مثلث های سفالی، گاز مفتولی، فلاسک های ارلن مایر فلاسک های حجمی، لوله های آزمایشگاهی، نگهدارنده های لوله های آزمایشگاهی، گیره های لوله آزمایش، انبرهای بتونی، لیوان ها، کاغذ فیلتر، ترازوی دیجیتال، انبرها  گیره ها، چوب پنبه ها، درپوش های لاستیکی، دستگاه های خشک کنندگی، تجهیزات تقطیر، مشعل، اجاق های گرم برای انجام آزمایشاتی که به دمای بالا احتیاج دارند و سایر تجهیزات آزمایشگاهی برای آزمایشات شما فرهم خواهد شد.

اگر در مورد این محصولات آزمایشگاه سوالی دارید، لطفاً آن را بپرسید! ما در اینجا هستیم تا آزمایشگاه شما را برای انجام آزمایش های مختلف راحت تر کنیم! مطمئن نیستید چه لازم دارید؟

تحقیقات خود را با ابزارهای با کیفیت و با کیفیتی که بیش از 50 سال مکمل ظروف پلاستیکی و شیشه ای ما هستند، پیش ببرید.

آزمایشگاه ها در سراسر جهان برای تهیه تجهیزات آزمایشگاهی علمی ابتکاری برای علوم زندگی، شیمی و کاربردهای صنعتی از تجهیزات ثابت آزمایشگاهی استفاده می کنند.

هود شیمیایی دستگاهی است که برای کار با مواد شیمیایی سمی یا خطرناک با تأثیر ایمن در جذب گازهای مضر، بخارات و بخارهای تولید شده و خارج شدن آنها از هوای خارج طراحی شده اند.

هود شیمیایی در صورت نصب و استفاده صحیح و نگهداری از نظم مناسب بسیار کارآمد است.

هودهای بخار فقط وسایل جانبی نیستند بلکه در سیستم تهویه ساختمان نصب می شوند و بنابراین بر تهویه کل ساختمان و آزمایشگاه تأثیر می گذارند.

قیمت تجهیزات ثابت آزمایشگاهی

صنعت تجهیزات آزمایشگاهی، به دلیل تقاضای مداوم از یک بخش کاربر نهایی متنوع، شاهد رشد پایدار بود. این رشد در بازارهای در حال ظهور مانند هند و چین قوی خواهد بود.

عواملی مانند ادامه تقاضا از صنعت داروسازی، تقاضای پایدار در بخش دولتی آمریکای شمالی و تقاضا برای سیستم عامل های ترکیبی خودکار جدید، بازار تجهیزات و ملزومات آزمایشگاهی را به دنبال خواهد داشت.

شرکت های دارویی 38 درصد تقاضای کلی تجهیزات و ملزومات آزمایشگاه را تشکیل می دهند و چشم به راه فناوری های ترکیبی جدید مانند UHPL، HILIC، SFC، LC MS، LC NMR و LC FTIR هستند.

با این حال، بحران مالی و هزینه های بالای خرید باعث کاهش سرعت پذیرش فناوری پیشرفته و اتوماسیون شد.

صنعت تجهیزات آزمایشگاهی در سال 2017 با نرخ رشد 3.7 درصدی عملکرد خوبی داشته و به درآمد سالانه 51.9 میلیارد دلار رسیده است.

رشد در بازارهای در حال ظهور مانند چین و هند قوی خواهد بود.

بازار تجهیزات آزمایشگاه جهانی با درآمد 2 3 درصدی به درآمد سالانه 30.6 میلیارد دلار رسید.

شرکت های دارویی 38 درصد از تقاضای کلی تجهیزات و ملزومات آزمایشگاه را در سال 2017 تشکیل داده اند.

برای خرید تجهیزات ثابت آزمایشگاهی با کارشناسان ما با شماره 02165963482 تماس بگیرید.

Buy now

تماس سریع